Gozdeozel-34 Normal değer 2 veya 3 olması gerekirken benim değerim 7,8 ve ilaca başlamak zorunda kaldık bebeğe zararı yok kesinlikle ama doğal yoldan hangi besinleri düzenli olarak tüketirsem değerleri normale alabilirim bilgisi olan yazabilir mi 😊🙏🏻
Sevdecag Gozdeozel-34 bebeğe zararı yok aksi takdirde icmezsen zararı var çocuk da geri zeka bozukluğu çıkıyor ben hamilelik boyunca yuttum
ecembugra53 Gozdeozel-34 içmezsen. Çaldı taktırde zararı var cok bende 3. Aydan beri kullanıyorum canım doğumq kadar ilaca devam çoğu hamilelik te oluyor için rahat olsun
Hifask44 Gozdeozel-34 canm benim değerim 20 idi asla ilaç bırakmayı falan düşünme doğal yollarla düşürme imkanın yok çünkü hamilelikte iyot ihtiyacı normale göre çok fazla oluyor doktorun söylediği dışında pek bir şey tavsiye etmem zaten ilacın bir zararının olmadığını aksine yararının olduğu sende gayet iyi biliyorsun
Gozdeozel-34 Sevdecag başka neler yaptınız peki değerlerim baya yüksek çıktı çok korkuttu bizi çok üzülüyor insan böyle olunca 😔
Sevdecag Sevdecag hayır hayır korkmayın hapınızı aç karnına alin yarim saat yemek yemeyin ondan sonra yeyin 2hafta da düşüyor değer
Gozdeozel-34 Sevdecag öyle yapıyorum aç karnına kullanıyorum ilacımı umarım hemen düşer siz başka düşmesi için neler yaptınız acaba
Gozdeozel-34 ecembugra53 biz daha yeni başladık testleri yeni yaptırdı çünkü doktor ilaca Bugün başladık 10 haftalığız şuan doğuma kadar kullanacağım demek ki bende
Gozdeozel-34 Hifask44 evet biliyorum ilacı içerken yanında doğal yollarla yediğim şeylere de dikkat etmeme gerek var mı acaba diye düşünmüştüm çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için 😊
Hifask44 Gozdeozel-34 onun özel beslenmesi oluyor aslında bunu bir diyetisyenle ya da takip eden doktorunla görüşebilirsiniz birde size tavsiyem Doğum sonrada tiroid takibiniz en azından 3 ay da bir yaptırın bazen bu hastalık kalıcı olabiliyor sürekli ilaç kullanmanız gerekebilir
Ozgnzgn Gozdeozel-34 iyotlu tuz kullanın bence ama sıcak yemekler haricinde. çünkü ısı iyotu uçuruyor ve etkisi gidiyo benm de yüksek çıktı hem ilaç kullanıyorum hem de dediğim gibi iyotlu tuz tüketiyorum ☺️
Havvasafiye Kızlar benimde troid bezi yüksek çıktı ama doktorum bana herhangi bir ilaç vermedi seni ilaçsız takip edecem dedi bu arada değerim ne kadar bilmiyorum anladığım kadarıyla bazılarınızın da yüksek ama ilaç kullanıyorsunuz şuan korktum ben
Hifask44 Havvasafiye aslında değeriniz bilseniz ona göre bir yorum yapılabilir ama hamilelikte 2 nin altında olması gerekiyor değerin
Havvasafiye Hifask44 öylemi bunu bile ilk kez duydum bilmiyorum doktorlar biz sormasakta söylemiyorlar mı değeri benimki baktıktan sonra troid bezin yüksek bebek için iyi dedi işaçlık bir durumun yok dedi her ay gel dedi inşallah bu ay da gidicem bakalım ne diyecek
Bilge1010 Gozdeozel-34 beslenmeyle olacak sey degil asla ilacini birakma bu sureci endokrinci ile gotur hatta bebegin troiti olusana kadar her ay kan baktir hizli calissa sorun degil yavas calisinca zeka geriligi…. Oluyor yinede degerin 50 lerde faln degil ama yoksa düşük bile olabilirdi
Tugbakrc7_ Havvasafiye bende bugün aynı durumu yaşadım ama benim değerm 3.48 eNabız sistemi kullanmıyormusunuz orada sonuçlarınızı görebilirsiniz TSH değeri olarak geçiyor