Her kafadan bir ses çıkıyor kafayı yemek üzereyim. 38+4 olduk bugün şimdiye kadar ben hep normal doğum istiyorum 38+1 de çatı muayenesi oldum hiçbir sıkıntı yok doktorum sen normal doğurursunda dedi ama bebeğim 3400 şuan ve hiç sancım yok açılmam yok 40 ı geçicez gibi duruyor dahada kilo alıcak bebeğim diye korkuyorum. Çevremdekilerde yırtılma olur vajina bölgen çok bozulur dikişin çok olur daha gençsin bebekde iri sezaryan iste diyor. Kafam çok karıştı hiç korkmuyodum normal doğumdan ama iyice kafam karıştı aslında hala korkmuyorum ama o bölge çok bozulur diye korku sardı. Benim gibi olan var mı napıcaz hiç bilmiyorum.