Rabiasrtmr Arkadaşlar açılma vs yok rahim bata incelmiş aşagı inmeye başlamış dedi doktorum böyle diyip doğumu yaklaşan oldu mu
Imfromlastnight Benim arkadaşım sezaryenini 2 gün erkene çekti. Doktoru rahmin incelmişti iyiki erken yapmışız demiş. Artık ikisi arasındaki fark nedir bilmiyorum. Belki normal doğumda iyi birşeydir. Bebek geliyodur