Merhaba kızlar. Ben 17 nisanda doğum yaptım 40ım çıktıktan bir hafta sonra kanamam bitti. 3 ağustosta ilk adetimi oldum yani doğumdan yaklaşık 3.5-4 ay kadar sonra. Fakat 37 gün oldu kanamam ve adet ağrım hala geçmedi. Hergün yoğun bir şekilde oluyor. Başta çok takmadım doğum sonrası ilk adet belki ondandır falan diye ama artık korkmaya başladım pandemi var diyede biraz gitmekten çekindim ama 37 gündür kesilmeyince kokuyorum artık. Yarına randevu aldım gideceğim doktora. Başına böyle bir şey gelen var mı neden böyle olmuş olabilir acaba ?