Kızlar 30. Haftadayız benim belimin bi kısmında ve karnımın aşağısında kırmızı çatlaklar oluşmaya başladı lierach almıştım internetten ilk zamanlar çok düzenli kullanmadım ama 6. Aydan itibaren düzenli kullanmaya çalışıyorum ama çatlakları önlediğini düşünmüyorum bu çatlakları daha fazla olmasın diye ne yapmamız lazım tavsiyesi olan var mı