FatmaNur51 Kızlar Bayrampaşa Kolan Hastanesi’ne giden var mı muayene doktor tercihiniz kim ve doğum ücretleri ne durumda?
Ummuhan4934 FatmaNur51 Geçen sene doğum yaptım orda ne hastaneden nede doktorlarından memnun kalmadım
Ozlenenclk6144 FatmaNur51 kuzenim orda doğum yaptı doktorundan da hastaneden de çok memnum kaldı öve öve bitiremedi bende şimdi oraya gitmeyi düşünüyorum
Ummuhan4934 FatmaNur51 Sürekli tahlil sürekli ilaç bi ilgisizlik Doğru düzgün konuşmuyorlar insanla erken doğum yaptım her an kontörle gitmeme rağmen bir güm bille erken doğum riskim olduğunu söylemediler bille
FatmaNur51 Ozlenenclk6144 doktoru kimmiş acaba muayene doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı acil doktor arayışındayım
Ozlenenclk6144 Selver kolon hastanenin sahiblerinden biri diye duydum kuzenimde çok memnuniyetsiz aksi bi insandır herşey sorar eder kurcalar ona dayandıysa o doktor herkese dayanır çoksa memnun kalmış doğum ücretini sormadım sorar öğrenirim