Mennu Haftadan önce rapor faln alan var mi yada müsama gosterildi mi sizlere. Esnek çalışmaya gectiniz mi saglik bakanliginun yayımladığı genelge var mi.
Uzm-Nurse Mennu esnek çalışma eğer hemşire iseniz vizelere söz konusu değil diye biliyorum . Ben 24. Haftadan önce 2 defa 30 günlük heyet raporu aldım hiçte sorun olmadı
Minikpapatyam Mennu 24te senelik izne çıktım 15 gün sonrasında 1.5 ay çalışamaz raporu alıcam 32 ye kadar sonra kendi doktorumuz veriyor ztn
150_gelartik Uzm-Nurse onu kim veriyor ya nerden aldin canim ben özel hastaneye gidiyorum orası verir mi
Aysenurr25 Mennu biraz yönetime bağlı bizim hastane 2 hafta kadar kala rapor kabul etmişti az zamanınız kalmış sizinde
150_gelartik Uzm-Nurse ben de isteye cem ya bunun bahanesi mi olur dışarıda virüs kaynıyor iki arkadaş su an pozitif karantinada. Ben ise çalışıyorum. Bunu söyleyecem inşallah az da olsa alabilirim
Aysekurtt Hiç anlamıyorum ankarada yaşıyorum valilik yazı yayınlıyor hamileler idari izinli olacak diye arıyorum sağlık çalışanı hariç diyor asıl risk altında olan bizleriz çok saçma gerçekten
150_gelartik Aysekurtt ya ben de afyondayim. Bütün kurumlar esneğe geçti ama il sağlık ve bağlı kuruluşlar hariç . Saçmalık bu gerçekten
Nidaabaserr Mennu üniversite hastanesinde çalışıyorum bende .24 hafta öncesinde raporu kesinlikle kabul etmediler . 24.haftamdan sonra zaten idari izne ayrıldım