Selam anneler bebeğim önden gidiyor uzun zamandır gebelik şekerim var diyet yapıyorum ama hala önden gidiyor şuan kilosu 2550 suyuda çok fazlaymış. Bugün kontrol de doktor böyle giderse normal doğum olmucak gibi dedi. Benim gibi olan varmı aramızda doktorunuz doğum için ne söylüyor. Ne kadar normal doğumdan korksamda normal doğum istiyorum sezaryan olmak istemiyorum 😔