Haceraknc İzmit Konak hastanesinde normal dogum için yanında bir kişi kabul ediyorlarmı sancı cektigimiz esnada bilgisi olan varmı
Haceraknc Virüsten dolayı mı acaba devlette alıyorlardı virüs olmadan önce ama özelde de alırlar diye düşündüm inşallah alıyorlardır
fndckp Canım konak hastanesi doğum ücreti ne kadar? Ben cihan’a gidiyorum sadece doktorumdan memnunum. Hastanemden hiç memnun değilim. Belki Konağa geçebilirim
Haceraknc fndckp muayene ücreti 145 lira dogum 3500 sanırım zamlanacak demişlerdi degişmediyse fiyat buydu
Metlem Konakta sancı çekerken bir kişi yanına alıyolar doğum başlayınca çıkarıyolar ama pandemi sürecinde nasıl oluyo bilmiyorum
fndckp Haceraknc Genel olarak pahalı halbu ki sistem devlet gibi ilerliyor neredeyse. Sırf kan ve idrar testlerine geçenlerde 400 TL ödedim.
Haceraknc fndckp tahlilleri saglık ocagında yaptırabilirsiniz sonra doktorunuza gösterirsiniz ikisi de aynı sonuc netice de sizin İcin yorucu olmazsa cünkü fiyatlar gercekten cok ucmus
fndckp Haceraknc Acil bi durumdu tansiyondan dolayı kanda pıhtılaşma vs var mı diye devlette 1 haftada anca çıkıyordu. Bizde yaptıralım dedik şükür ki kötü bir sonuç almadık. Ama bundan sonra bende öyle yapmayı düşünüyorum