Snmozgr Arkadaşlar 17+4 üm ama cinsiyet göstermiyor bebeğim yarın doktora gidicem tekrar bi öneriniz var mı göstermesi için?
Anne49 Snmozgr doktora gittiğin vakit bol bol çikolata ye ... Ben denedim 14. Haftamda öğrendim kızım olduğunu... sende bi dene istersen canim...😊
Ireem20 Snmozgr Çikolata benim oglusumda çok ters etki yaptı hiç göstermiyordu.. Muzu duymuştum bende 2 tane muz yiyip gitmiştim görmüştük 18. haftamda 😊
Emineslh Snmozgr iyi düşün öyle git bebeğine konuş ben ne yaptıysam oğlum bana 23. Haftaya kadar göstermedi hep kız dediler neler yedim neler yaptım ama nasip sadece dua et sen yesende pek fayda etmiyor bence bebek göstermeyince zor
EsraHiraNur Visne suyuyla gostermisti bizimki bide visne suyu icmeden once ben bir saat once cikolata yemistim
busrablc Canım, bizde geçen hafta 12+5teydik. Yüzde 70 kız dedi doktor bize,Çikolata ve vişne suyu içip gittim , bebek ultrasonda resmen dans ediyodu 😂 ise yarıyor yani vişne suyu ve çikolata
Esraece Ilk gostermedi cikolata yedim bu sefer bacaklarini iyce kapatmisti bu gittigimde hicbisey yapmadim baya acik yatiyordu ogrendim prensesimiz geliyormus insallah sende ogrenirsin yakin zamanda 😊
Sema166 Snmozgr Güzel bi kahvaltı edince öikolataya gerek bile kalmıyo kıpır kıpır oluyo ama garanti olsun içeri girmeden 5 dk önce çikolata ye ben göstersin diye geceden tatlı yemiştim bi sürü sabahta kahvaltı içeri girerkende çikalata ve su sonuç çocuk amuda kalkmıştı valla o kadar hareketliydiki 😂 kendine gelemedi kuzum 🤭
Asiyeomur Bende 17 haftanın içindeyken gittim kıpır kıpırdı ama yinede gostermedi.İnşallah organlarına bakilacagi zaman gösterir 20. Haftayı beklemekteyiz minigimizle