Kızlar geçen hafta kontrolüm vardi gittim idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ama bebek iyiydi çok şükür sonra doktor tek kullanımlık suya atıp içmelik bir ilaç verdi sadece içtim 2 3 gündür de ishalim ve gecmiyor hastane de cok uzak eşimin görevinden dolayi köydeyiz sürekli git gel yapamiyoruz doktor önemli birsey yok dedi ama ishal olmuş olmam ve 3 gündür geçmemesi beni korkutuyor bebegime zarar verirmi ya lutfen yardim😔12+3 hamileyim bu arada.