Mom103 Gulsen4224 oyy çok yeni minnak . Bende baslardayim senden daha yeni henuz keseyi bile gormedij 2 gun sonra gidicez gormeye.
Mom103 Gulsen4224 evet bende bu 4 cu 😔 3 kayibim var 2 si biraz buyuk 3 cu kimyasal . Suan Keseyi gormedik henuz ultrasona girmedim 3 gune kadar giricem Rabbimbu sefer saglikla elime almayi nasip eder .Cumlemize
Gulsen4224 Mom103 inşallah canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin geçmiş olsun birdaha olmasın inşallah
Sevcandumaan Gulsen4224 bence siz anlamak istemiyorsunuz . Size düzgünce devinmek ve seyirmenin ne demek olduğunu sormuşlar uzatmayıp anlamlarını ifade edebilirsiniz
Sezensu Gulsen4224 Anladım canım ben 18-19 a kadar falan hiç hissetmedim hiç hareket etmedi kızım oluyor inşallah 🙏🏻
Gulsen4224 Sezensu demekki kız bebekler kimisinden erken kimisinde geç hareket ediyor 🤭sağlıcakla kavuş yavruna inşallaj canım🌺