Bügün tam 22 haftalığım sağlık ocagına gittim bu sabah yarın doktoruma randevum var aslında ama idrar ve kan sayımı için kan verdim bugun ilk gebeligim oldugu için ebem oldugunu bilmiyordum bebegin kalbini dinlediler ve aşıyı yaptılar aşı kartı verdiler gün verdiler 2ncisi için şunu söyleyeceğim sağlık ocagına da gitmekte. Cekınmeyın aşıydı ilaçtı kan almak olsun bu işlemleri yapıyorlar ben bilmiyordum yeni öğreniyorum bilmeyenler varsa söylemek istedim ve ayrıca doktorun sana vitamin vermezse gel sana yazalım dediler Allah razı olsun zırtpırt doktora gidemiyoruz sağlık ocagı da bu tür küçük seyleri halletmek cok guzel