Şu hafta olacak diye bişey yok sanırım ben 37+3 te nstye girdim hafif kasılmalar çıkınca doktor o zaman muayene yaptı çıkmasaydı yapmayacaktı 2 cm açıklık varmıs doktorum çok iyiydi kendini rahat bırak ne kadar rahat olursan o kadar çabuk biter dedi kendimi rahat bıraktım doktorumun dediği gibi acımadı birazcık sızladı oda anlık bişeydi dayanılmayacak bişey değildi hafif lekelenmeler olabilir dedi doktor normal korkma diyede tembihledi beni bu sekilde hiç korkmanıza gerek yok🤗😍