Esrelf Busraaytac amin canım senide Rabbim bebişlerine sağlıkla kavuştursun.🤲🤗🤗 evet canım kız. Elif umay koyalım diyor eşim. Ben umay ismini düşünüyorum hala🤔😄
Busraaytac Esrelf sağlıkla doğsun ismiyle büyüsün inşallah. Benimkilerde erkek ama hala isimde kararsısız ben anıl mert istiyorum eşim merti beğenmiyor onun söylediklerini ben beğenmiyorum 🤣 peki sen hazırlıklara başladın mı aldın mı bişeyler
Yesimmm93 Esrelf kıskaç gibi biseyi vajına ağzına sokup açıyor içine batıkon dokuyor veya batıkonla siliyor canım benimde geçmek bilmez akıntım var kullandıgım fitillerin haddi hesabi yok bu yıkama işleminden sonra 2 hafta hiç akıntı gelmedı sonra yine başladı çok dikkat edıyorum hijyene ama vücut üretiyor sanırım
Esrelf Yesimmm93 pekte güzel bir işlem değilmiş. evet ya gebelikte enfeksiyon konusunda benimde maşaAllah ım var valla.
Esrelf Busraaytac isim konusunda öyle oluyor ya😄😍 yavaş yavaş alıyorum canım.hastane çıkışı, alt üst takım, zıbın filan aldım. İndirim denk geldikçe deterjan şampuan , bakım yağı aldım. Eksiklerim var hala tabi. 🤗🤗
Niles CansuKara Bzde öyleyiz canım bunun tek çözümü istirahat ve bizede doktor asagada sadece wc kalkicaksin dedi 2 hafta sonra gittiğimde biraz yukarı çıkmış ♡Ama tabi istirahata devam dedi merak etme istirahat ettikçe ve progestan ilacı verdiyse hiç bir şekilde kötü düşünme ♡♡♡♡