Ezgieknci 37+3 dun kontrolümüz vardı, suyum azalmaya başlamış sanırım pazartesi den Çarşamba ya kadar bir günde benimde sezaryen olacak, Perşembe günü netleşecek ama bebeğim küçük 2500 kg çok tedirginim..Allahh size de sağlıklı kavuşmak nasip etsin sizde bana dua edin 🙏❤️🙏 Ve lütfen deneyiminizi paylaşın 🥰