gokcecan Serpil_27 36da 3200dü. Bu cumartesi bakalım kaç olcak kızım. 3500 olmuş olabilir. Yumurta kaju ceviz soda ya devam 😂
Beyzarengi Normalde 37+2 hamileyim fakat bebeğimin karın gelişimi ilerlemesi gerekirken geriliyor her gittiğimde şuan 36 haftaya uyumlu olduğunu söyledi doktor 2900 kg erken doğuma alma ihtimalimiz yüksek dedi başına gelen varmı? Dua edermisiniz 😞
gokcecan Beyzarengi 3haftaya kadar olan gerilir ilerilik bebeklerde risk oluşturmadığını söylemişti dr um. Bence canınızı sıkmayın. Yediklerinize dikkat edip gün içinde solunuza yatın bol bol. Bebeğe güzel oksijen gitsin. Turp gibi çıkar o allahın izniyle. 😍
Beyzarengi Dahem sadece karın çevresi geriliyor beslenemiyor bebek galiba göbek kordonundan kaynaklı olabilir dedi doktor bana ama inşallah beslenebiliyordur
Beyzarengi gokcecan inşallah iki günde bir doktor kontrolündeyim yarın bidaha gideceğim karın çevresi sadece geriliyor
Dahem Beyzarengi benimde sadece karın çevresi öyle kötü düşünme dopler çekildi bir şey çıkmadı boy ve kafa normalse sıkıntı yapma bence
mervoss Serpil_27 öyle düşünme her bebek kilolu olmak zorunda değil ki ayrıca zaten ulturason aleti 300 400 gram ya fazla ya az ölcüyor ☺️