dilaraozbay Merhabalar, ben 5-6 haftalık hamileyim ve özellikle başlayan bugün bel ağrısından duramıyorum. Bacaklarıma kadar iniyor. Sizce normal mi endişe etmeme gerek var mı? Daha doktora gitmedim küçük diye
Zsahin dilaraozbay Bende de olmuştu 8. Haftamda başlamıştı doktor magnezyum yazmıştı sonra 1 hafta içinde azalıp kaybolmuştu canım.
Uykulugebe dilaraozbay rahmin ve leğen kemiklerin genişlemeye başlıyor o yüzden oluyor canım ben 22 haftaligim hâlâ oturup kalkarken oluyor. İlk 3 ay çok olur ama
fatoss25 Bendede aynısı var canım hatta benim belimde batma da var doktoruma sordum ilk 3-4 ay olabilir dedi
fatoss25 Halimeozdmr oluyor canım hamilelikte bende 8 haftalık hamileyim belime iğne batıyor gibi bi ağrı var ama doktor normal dedi
Halimeozdmr fatoss25 iyi bari insan ister istemez korkuyor canım ya başka bisey olmasin da o ağrıyı çekmeye de razıyız🥰
Bernayben Ben 16 hafalık hamileyim ara ara hala oluyor. 5 haftalıkken aynı senin dediğin gibi ağrım vardı hatta dayanamadım doktora gittim🤣 doktor her şeyin yolunda olduğunu, ağrıların kanama, idrar yolu iltihabı vs olmadığı sürece normal olduğunu söylemişti.