Ozgeylmz-18 ben çok memnunum aşırı neşeli,motivasyon veren,gereksiz hiç bişey yapmayan,sizi yormayan,istediğim her dk ulaşabildiğim biri. benim 2 yıldır doktorum. ilk gebeliğimde gitmeye başladım ama onu kaybettik hiç birakmadım kendisini. 8. aya giricem şimdi 2. gebeliğim. kaç tane evlat nasip olur bilemem ama hepsinde kendisine gidicem. çok seviyorum kendisini mükemmel bi doktor