1tinybean Erken almak demek normal doğum sürecinin başlamasını beklemeden bebeği sezaryen ile almak demek.Yani devlet,döner sermayeden bıçak parası alıyorlar ve sezaryen doğum doktorlar için her zaman için daha kolay bir işlem.Elbette her doktoru,her özel hastaneyi bu şekilde yaftalamak olmaz ama genel olarak evet durum böyle.Hemşire arkadaşı doğru olanı söylemiş.Cahil bir düşünce yok.Hem onlar sektörün içinde bu mevzuları bizden daha iyi bilirler diye düşünüyorum.