turunculuanne Seah biz de 35 i bitirdik bugün, birkaç gündür başladı bende aynı ağrı, normal bir durum bence
Hackgz Seah benim 20. Haftada başladı çatı agrım hala da şiddetli şekilde devam ediyor 35. Haftalık oldum sağlıkla doğurup kurtulmak istiyorum sırf bu ağrıya tahammül edemediğim için ne oturabiliyorum ne kalkabiyorum sızlanıp duruyorum 😞
Oknsm Seah dogum yaptiniz mi acaba bende 38 haftaligim cati agrim var normal dogum mu yaptiniz yoksa sezeryan mi