Selam kızlar bugün 6+1 haftalıgız. Doktorumun verdigi gün yarın kalp için gidecegiz insallah. 6+2 de karından duyulurmu. Tüp bebek oldugu için alttan muayene etmiyor doktorum. Cok heyecanlıyım günler geçmek bilmedi. İnşallah Rabbim nasip eder duymamızı ve saglıklı ilerlemesini🤲❤️