Edaozdxxr İlk doğumum plesanta previa sebebi ile erken gerçekleşti. Bu sebeple doğum belirtisi nedir bilmiyorum. Gece aniden ishal başladı. Kasık ağrım var. Sizce belirti midir?! 🤷🏻♀️