busra123123 ilk zamanlar denemek için kullandım da biraz kağıt gibi bir bez.Belki yenidoğanda çok fazla bez gittiği için ilk başlarda ekonomik olsun diye kullanılabilir ben her çiş kaka yaptığında değiştirdiğim için üzerinde çok kalmadığından bir sıkıntı olmadı.Bir de pamukla sildim hep ondan da pişik yapmamış olabilir.