ebru-33 merhabalar. ablam we baby set almis emzik biberon emzik kutusu. kullanan var mı ? ilk bebegim. yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏
Ffc2224 ebru-33 merhaba dün burdan bir arkadasın tavsiyesi üzerine aldım bende dr. Brown’s https://ty.gl/re6lzhto Baya iyiymiş biraz arastırdım eger düşünürseniz bakın
AsyaNildaa ebru-33 merhabalar,ilk bebeğimde lansinoh kullanmıştım çok çok memnun kaldım şimdi ikinci kızıma yine lansinoh aldık, hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin inşallah Allah’ım
Mom72727 Cemrenur canım beğenmekten ziyadr çocuğun gaz problemi olabilir o yüzden anne memesine yakın ya da antikolik biberonlar var hem meme reddi olmama açısından hem de gaz problemi yaşamamak için sayılı biberonlara yönlendiriyorlar
Cemrenur Mom72727 zaten özellikleri arasinda bunlar olduğu için bunu aldım canım bazıları kabul de etmiyor bazi biberon ve emzikleri. Şimdiden çeşit çeşit almadim ihtiyaç oldu mu alırım diye💙
Epifenomen ebru-33 merhaba o set bana da hediye geldi ama kullanmayı düşünmüyorum plastik olmasından ötürü, philips avent in biberon ve emziğini aldım