Nisa46
Canım selam, benim yerleşme kanamam hiç olmadı ama forumda okuduğum kadarıyla söyliyim. Yerleşme kanaması kahverengi yada açık pembe gibi oluyor ve en fazla 2 3 gün sürüyormuş adet kanamaso gibi gelmiyo az geliyormuş. Senin akıntın kırmızıya dönüyorsa adetindir ama kahverengi ve az az geliyorsa yerleşmendir. Kan testi yaptırmalısın bence emin olmak adına