Zerringrs
Zerringrs öncelikle gecmiş olsun canım . Hiç merak etme bir haftayı atlattıgında azalıyor tüm şikayetlerin. Bende 11. Gündeyim 3 günüm kaldı inşallah. 25 haftalık hamileyim evde tek başıma geçiriyorm tüm ailem karantinada eşim egitimde. İlk başlarda cok zorlandım mide bulantısı karın agrısı ishal bogaz agrısı bogaz kurulugu ama bir haftayı atlattıktan sonr azalamaya başladı. İnşallah rabbim tüm herkese hafif atlatmayı nasip etsn dilerim en kısa sürede hep birlikte atlatırız bu illeti