Sancım var akşamdandır 5 dakikada bir çok dayanılmaz geliyor uyuyamadım asla. Gece hastanedeydim açıklık yok ve hafif enfeksiyon var denildi. Bebek kalp atışı başta sorunlu gösterdi yatış yapıldı düzenli olunca gitmek istedim şuan evde çekiyorum sancımı fakat hep aynı dayanılmaz şiddette. Açılma ne zaman olur artık gücüm kalmadı