Merhaba guzel anneler, ha geldi ha gelecek, az.kaldi sunu da yapayim su isimi de halledeyim derken sonunda o gun geldi catti.. 38+4 tuk oglumla son doktor kontrolumuzde bol bol yuzme tavsiyesi almistik doktorumuzdan. Her pazar oldugu gibi bu pazar da ailece denize gittik tabi ben de bol bol yuzucem hesapta normal dogum olsun bebegim kendiliğinden kanala girsin diye. E bi de son 10 gunum kalmis bi daha denize de gidemem diye pek bi hevesliydim. Bi guzel karnimi doyurdum, tok karnina da denize girilmez biraz bekleyeyim de oyle denize gireyim derken ta daa suyum geldi 😂 az az geldi ama akinti olmadığının farkindayim cunku akıntı degil bildiğin su boyle akiyo gidiyo senden bagimsiz. Hemen doktorumuzu aradik boyle boyle dedik hastaneye gelin dedi ve gittik. Acilden giris yaptik ebe cagirdilar onu bekledik bu arada 10 dk da bir suyum geliyo yine az az. Test yapildi gelen suyummus parmak ucu kadar aciklik varmis hemen yatisim yapildi. Pazar gunu 16.00 da yattim hastaneye ve ertesi gun oglene kadar bekledik acilma 2 cm.den oteye gidemedi oglum kanala giremedi catim dardi zaten bunu biliyordum doktor soylemisti ama bi umut belki normal doguruum diye 24 saate yakin bekledik. Baya suyum geldi 12 saat boyunca ve sancilarim regl sancisina es degerdi. Hal boyle olunca doktorum bebegi sikintiya sokmaya gerek yok alalim artik dedi. Zaten enerjim de kalmamisti ve hicbisey bebegimin sagligindan önemli degildi tabii ki. Bugun ogleden sonra 14.00′e dogru beni hazirlayip goturduler. Sifir korku sifir panik maximum sogukkanlilikla esimi bile opmeden ameliyathaneye girdik 😳 neden bilmiyorum hissizlesmistim robot gibiydim. 14:14′ te o aglama sesini duydugum andan itibaren ben artik ben degildim ve bu dunya artik benim icin cennetti.. O kokusu, o teni, o minicik savunmasiz bedeni offf hicbirseye degisilmez, asklarin en güzeli buymus yokmus daha ustunu. Allahim dileyen isteyen herkese nasip etsin insallah🙏 yanimda uyuyo minik adamim 🥰 sezaryen acilari da sonsuza dek surecek hic bitmeyecekmis gibi gelse de suan su saat itibariyle yatagimdan kalkmis, gazimi cikarip tuvaletimi yapmis, yurumus ve koltukta oturup bu postu yazmaktayim. Hic korkmayin bu harika duyguyla tanisinca bir super kahraman enerjisi geliyo kizlar. Herkese hayirli dogumlar diliyorum ve sevgiler 🥰