Bir çoğunuz beni bilirsiniz zmaan zaman posst açtım zaman zaman acılan postlara cevap verdim 39+1de iken yani 7 eylül kontrolümüz vardı nst ye girdim ve sadece 1 tane sancim ve bi parmak açılmam cıktı kızım doğum pozisyonunu almış ama bir türlü bası doğum kanalına girmiyor ve doktorum her girmemde bunun gelmeye niyeti yok dedi normal doğum istiyorum dedim zaten sezeryan da karşıydı kötü bisey olmadıkça neyse kızlar muayenemi oldum ve doktor kalp atışlarının çok yüksek olduğunu bunun bebek için tehlikeli olduğunu söyledi ve bklemek istersen bi hafta dhaa bkle istemezsen suni şancı verelim açılmam olmazsa seni sezeryan alalım dedi bende kabul ettim ve sabah saat9 da bana sancı verildi buraları kısa geçiyorum kızlar ama şunu bilin ki suni sanci denilen o seye allah kimseyi muhtaç etmesin yaklaşık bi 3 4 saat onu çektim ve açılmam olmuştu ikindi ezanı ile birlikte doğuma girip ezanın bitisi ile doğumdan çıktım ve minik kızım şuan yanimda allahim isteyen herkese nasıp etsin ❤❤💘💘