Kızlar ben ilk 19,4 değerle betahgc den hamile olduğumu öğrendim 2 günde bir test yaptırıyorum 2. Testim 59.9 çıktı 3. De 108 çıktı acaba nasıl gidiyorum şuanlık daha kese rahme düşmedi o yüzden 2 günde bir yaptırıyorum hemde diş gebeliği kontrol amaçlı bilen biri yardımcı olabilir mi 😔