Herkese merhaba. Ben 21 yaşındayım ilk gebeliğimde 4 ay önce altı haftalık sebepsiz yere düşük yaptım çok ağladım ama doktor bana ağlama üzülme yaşın genç ilk gebeliklerde normal dedi ve tam düşük yaptığım için kürtaj olmadım. Dört ay bekledik adetime 4 gün var gebelik belirtileri hissediyorum adet öncesi semptomlar da olabilir . İnsallah hamileyimdir. Birazcık motivasyon istiyorum her gün bu saatlere kadar uyuyamıyorum psikolojim bozuldu :(( çok mutsuzum çevremde birileri Doğum yapınca omlar adına sevinsem de kafama takıyorum bebek istiyorum benim de evladım olsa.. bana anne dese.. bu duygu nasıl acaba birini canından çok sevmek.. annelik.. düşük yaşayan var mı aranızda? Sonra hamile kalıp yine doğuran? Tecrübeli ablalarımdan akranlarımdan tavsiyeler almak istiyorum bu arada çok zayıfım boyum 163 kilom 47 acaba zayıflıktan mı oluyor ama kan testlerinde değerlerim normaldi.. bilmiyorum.. hayrlı günler şimdiden tek tek teşekkür ederim❤️