denizsek bende hic sormamistm en son geçen hafta dayanamadm ağladım hastanemi aradm doktora sordum kullanabilirsin dedi Zaten gebeler icinmiş günde 4 ölçek cok faydasını gördüm sizde sorun geçmiyor çünkü. Salatalık, süt, su ne yaptiysam olmadi dedm son 2 haftam ilaç kullanma ama olmadi 🙂 ilk once gaviscon aldim o bi etki etmedi bende ama bu cok iyi geldi.
Benimde uyuyamamin tek sebebi ayaklarımda yanma ve karincalaşma olduğundan şekerim faln yok ama buna çare bulamadm.