BMehtap bebeklerim__ Evet karnımdan sesler geldi ve tuvalete gittiğimde birden geldi hiç tuvaletimi yapar gibi değildi daha 32. haftamdayım ama
prensesim35 BMehtap eğer suyunsa doktora git cnm bnm hiç suyum gelmemişti doğuma gittiğimde suni sancı verilmişti bilgim yok
bebeklerim__ BMehtap canım naptın gittin mi? Benim suyum gelmeye başladığında sızıntı şeklindeydi. Küçük tuvaletimi yaptım kalktım o sırada suyum boşaldı birden. Bende sancim filan olmadığı için başta korktum. Ama gelen suyummus kesinlikle gitmelisin
yamacalimoms BMehtap bilmiyosun diye demedim kuzum yanlış anlama olabilir , yalnızca düzgün tarif edersen yardımcı olabilirim? Nasıl oldu ne kadar geldi yazar mısın rengini falan
BMehtap prensesim35 yamacalimoms şöyle bebek sürekli alta doğru tekme attı garip garip sesler geldi tuvalete gittim çok su içersin de tuvaletini yaparsın ya öyle geldi iki sefer 15 dk arayla çok açık renkti anlamadım zaten ilkini tutamadım aklıma geldi tutmayı denemek ama ikincisinde tutabiliyordum
yamacalimoms BMehtap sen hastaneye git baksınlar, sende emin değilsin gelip gelmediğinden burdan bilemeyiz kesinlikle
Maykoo BMehtap bende de oluyor o 30+3üm baskı yapıyo 10 dakkada bi çişim geliyo 😂😂 ama teyzemin suyu geldiğinde görmüştüm şeffaftı belkide senin suyun gelmiştir çünkü ben her peçeteye sildiğimde sarı oluyor belki de suyun gelmiştir bi git baktır içinde kalmasın Allah korusun inşallah bişey yoktur ama eğer varsa da geç kalmamış olursun
prensesim35 BMehtap kuzeniminse 32. hafta da geldi az az snra doktor mecbur sezeryan yaptı bebeğinin durumu iyi küvezde şuan o yüzden git dedim bnde nasıl bişi olduğunu bilmiom cnm
BMehtap yamacalimoms anladım şöyle su olsa yataktan kalktığım an gelmesi gerekmez miydi o yüzden emin olamadım tuvalete kadar bişey gelmedi çünkü yine de teşekkür ederim
yamacalimoms BMehtap canım kimisinde sızıntı olur kimisi birden gelir , herkeste farklı oluyor bu durum ama genelde bacaklardan akıyor ve idrarın gibi tutamıyorsun gibi tanımlanır, için rahat değilse emin değilsen doktora gorunmende fayda var ne olursa olsun
rabiabzdmr BMehtap ben ilk doğumumda sabah uyandım tuvaletim var gibiydi lavaboya gittim ufak olanı yaptım çıktım tekrar geri yattım 1 saat sonra tekrar uyandım yine tuvaletim gelmişti şaşırmıştım hatta noluyor diye lavaboya gittim tekrar az bişey yaptım çıktım dışarı suyum parça parça gelmeye başladı tutamıyordum yani. Sizinde suyunuz gelmiş olabilir yani bence hemen doktora gidin bebek susuz kalabilir enfeksiyon kapabilir daha kötü şeyler olabilir..
BMehtap bebeklerim__ gittim gittim sıkıntı yok bebişte hareketli karpuz yemiştim koca bir tabak ve bir bardak su içmiştim uyumadan önce o yüzdenmiş cenazemiz vardı vardı kalabalık misafir falan derken unutmuşum yediğimi içtiğimi ondan ilk gebelik olunca tecrübesiz olunca korkuyor insan