Hepinizden yardım istiyorım lütfen bebeğim bir haftalık ağlamak dan gözlerim şişdi sarılık oldu 6dıydı doğduğun da şimdi 12nasıl düzelir birde kalbinde açıklık cıkdı yeni doğanda oluyormus kapanırmış zamanla ama ben kafama çok takıyorum şimdilik den tşk