KıZlar Pazar günü sezeryan oldum göğüs ucum olmadığı için şırıngayla çektiler çıkması için şimdi yara oldu bebeği emziremiyorum yara oldu hemen geçmesi için ne yapabilirim ? Ve ikinci sorum bebeğe mama veriyorum doktor 10 kaşık diyor ama doymuyor sanki ne yapabilirim