guldemkara mugecelikkol ertesi gün kanda cıktı 5 bucuk haftalık falandı ben hep adet olucagımı sandım hamileliğin böyle bir belirtisi oldugunu bilmiyordum
DuyguK NefesHira kaç gün gecikmişti adetiniz acaba beta 15 çıktı bende 60 çıktı ama kimyasal gebelik olabilir dediler de yarın tekrar kan vereceğim
DuyguK NefesHira beta 12 olup yükseldi mi sonra bnde 60 çıktı bi üzüldüm aslında kimyasal gebelik olabilir dediler kaç gün geçmişti sizin adetiniz acaba 12 çıktı ?
NefesHira DuyguK benim 25 adet tarihiydi 28 inde kan verdim 15 çıktı 31 nde 39 eylülün 5nde 406 daha da yaptırmadım pazartesi kontrole gidicez inşaallah bi sorun çıkmaz