Nursel45 37 haftalık hamileyim 24 Eylül de dogurucam nasipse ama heryerim agrıyor ayaklarım 3 numara büyüdü 20 kilo aldım :(((( yarısı şiş ödem parmagıma alyansım bile girmiyor yere oturdum mu kalkana kadar akla karayı seçiyorum bir yandan sıcaklar bir yandan virüs korkusu evde kalıyorum vakitte geçmiyor nefesim kesiliyor konuşurken yoruluyorum son 2 3 ayım böyle yavrumu sağ salim kucağıma alayım da başka şey istemiyorum benim gibi olan var mı :/
elkakimmon Nursel45 binbir zafiyete düşerek taşıyoruz yavrularimizi. Allah hepimizin yardımcısı olsun canim . İnşallah daha iyi hissedersin. Biz 26 dayız , şimdiden yatamıyoruz ağrı, şişkinlik mide sorunlari… 10 kg aldım 😔 son üç ayda ne olacak Allah bilir
1Vera_ Nursel45 37+3 üm 20kilodan sonrasını saymadım 100kilo olmuşum. Çatı ağrısı çok fena aynen dediklerin bende de var ve bebeğim iri bebek değil ona rağmen böyle
Evlat_can Nursel45 allah hepimizin yardımcısı olsun canım hamileyken iştahın dahadami artti acaba biraz fazla almisisin kilo bol bol su tüket ödemlerine iyi gelir
Nursel45 elkakimmon Allah yardımcın olsun canım anne olmak zor şimdiden anladım annemin sende anne oldun mu anlarsın lafını doğurmadan sağ Salim alalım kucağımıza 🤲🏻❤️
Nursel45 1Vera_ evet hiç sorma kiloları veririz de Rabbim kucağımıza aldığımızı göstersin kazasız belasız 🤲🏻
HtcGB Yaşadıklarını aynen yaşıyorum ben de…Hatta sabah namazına kalktığım biraz önce dayanamadım sebepsizce ağladım. Rabbim selametle şifayla yavrularımıza kavuştursun. Anneliği daha tam olarak yaşamadan anneme çektirdiklerimden utanıyorum. Ne kutsal şeymiş annelik… Rabbim isteyene de nasip etsin…😊