Zlis11 Eskisehirde olan özel hastaneye kontrole giden doktorundan memnun olanlar bana da doktor tavsiyesinde bulunabilirmisiniz
ozdenarda Zlis11 merhabalar özel ümit batıkent hastanesine gidiyorum doktorum abdurrahman akçay hastaneden de doktorumdan da cok memnunum tavsiye ederm kesinlikle 🤗🤗
SemaOnur Zlis11 Merhaba bende visnelik ümit hastanesinde Sabahattin beye gidiyorum hastanedende doktordanda çok memnunum 😊
SinemCanbaz Zlis11 Batıkent özel Ümit hastanesi Murat Şenol tavsiye ederim 2 doktor değişimi sonucu Murat beyden çok memnunum 😊
Ozteber Umut batıkent murat şenola gidiyorum bende tavsiye ederim 😊 Anadolu hastanesinde Tanser bey var herkes ondanda cok memnun ama cok yoğun oluyomuş
Zeykem Zlis11 anadolu hastanesı tanser şenses i cok övüyorlar ama ben alev hanıma gıdıyorum cokda memnunum🤩
Elcinnnn Zeykem Tansel beye randevu bulunmuyor okadar yoğunlukta ne kadar ilgilenebilir ve sadece normal Doğum yapıyor zorunlu olmadığı sürece isteğe bağlı seseryana almıyor sonuç itibari ile para veriyorsun herkesin kendini hazır hissettiği durum var
Zeykem Elcinnnn yanı ben her ay gıttıgımde bır sonrakı randevumuda alıyorum o yzuden sıkıntı yasamıyorum alev hanımı tavsıye ederm oda kalabalık oluyor ama yinede tanser kadar degıl
Neson Özel eskisehir ümit Vişnelik hastahanesi mesut taskele ye gidiyorum çok memnunum istedigim zamanda telefonla ulasiyorum.