Ya ben 32+3 teyim normal doğum istiyorum. Kendime güvenim yok aslında ama normal istiyorum yani 22 yaşındayım ve erkenden kesilmek istemiyorum. Vücut açısından ve bebekle ilgilnme açısından iyidir diye düşünüyorum. Sancıya dayanabilir miyim bilmiyorum. Siz nasıl doğum yaptınız ya da istediğiniz şekilde oldu mu?