AytacRasim Kızlar ben adet tarihiyle 35 haftalıkken döllenme ile 33 haftalığım bu durumda doğumu hangisiyle hesaplamalıyım?
busraburcak AytacRasim 33’e göre hesapla canım benimde 2 hafta geç döllenme vardı 38+1’de doğum yaptım sen ultrasona göre hesap yapp
AytacRasim busraburcak cnm sendede 2 hafta geç döllenmemi vardı? Çünki 2 hafta geç hesapladığında aslında 40da doğum yapmış oluyosun