Arkadaşlar 40+0 dayız ve bugünkü kontrolümde doktor alttan bir şey sokup uyarı verdim dedi🤔 tabii o zamandan beri az az kanamam oluyor. Birkaç güne sancıların başlar, başlamazsa bir uyarı daha veririz dedi. Karın ağrım ve hafif sancılarım var. Ama düzenli bir şey yok. Bu tarz bir durum yaşayan var mı acaba aramızda🤔 bu arada ssvd istediğim için suni sancı vererek doğumu başlatmıyorlar.