Kişiden kişiye değişir tabi, benim yedinci haftada başlamıştı aralıksız her gün kusmalar. Artık içim dışıma çıkıyordu ne zaman geçecek diye ağladığım bile oldu, gittikçe çoğaldı kusmalarım. Şuan 18. Haftadayım ve yeni yeni geçiyor. Bu sefer de öksürüğe yakalandım fazla öksürürsem yine geliyor kusma fakat eskisi gibi değil çok şükür. Geceleri uyuyamıyordum saat başı kalkıyordum şimdi birkaç gündür uyuyabiliyorum. Zor geçti benim, bulantılar geçiyor derken ağrılarım başladı falan sanırım doğuma kadar hep birşey çıkacak😅 Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻