isyo Ronyaseda şampuan deterjan leke çıkarıcısı hepsini kullanıyorum bi kerede bulaşık deterjanını kullandım. Vücut yağı krem olarak da bubchen kullandım
Deletedmom328 Ronyaseda deterjan olarak green clean aldım ben şampuan yağ losyon pişik kremi de mustela set aldım
Nilay212 Bende şampuan ve pişik kremini aldım mutelani Trendyol indirimde sadece yağ gözenek yıkadığı için önerilmiyor evet fiyatli ama cevremdekiler azıcık kullandihin için aylarca gidiyor şampuan diyor deterjanla grencelan temiz pahalida degil
Ipek0z Ronyaseda en mantıklısı👍🏼 bebe yağlarında illa ki katkı maddesi oluyor o yüzden saf zeytinyağı kullanmak bana daha sağlıklı geliyor
canozlem Bence mustela almak daha mantıklı. Dermoeczanem sitesinde şampuan vücut yağı ve pişik kremi 168 TL. Evet diğer ürünlere göre fiyatı pahalı ama arkadaşım mustela kullanıyor hem çok güzel hem de çok uzun süre gidiyor diye tavsiye etti.
Busragozer Ronyaseda canım birde mustela ne olur ne olmaz diye bir adet aldım 40 TL ye mi ne geri kalan hepsi, baby me ürünü ve yıldızlı ürünler