Fatma0505 Kizlar şu anda rahimde ve belde belli aralıklarala giren ağrılar var ve saat akşam 11 den beri acaba doğummu başlıyor😣
2020-2020 Fatma0505 şuan gitsende herhangi birşey yapmayacaklar. En azından 4-5 cm olana kadar gitme. Aynen en zor olan ilk 4 cm. O sancıları evde Çek
ecembugra53 Fatma0505 bekle canım sancıların bak bebek hareketlerini kontrol et sancın 5 dak bir düştünü git cnm
Fatma0505 Cramel 39+5 zaten sancim olmasaydi cuma günü yatış yapilicakti suniyle baslatilicakti inş doğumdur
Prensesim2018 Fatma0505 bencede evde kal cnm biraz fus al sicak sicak iyi gelir donra gidersin bende 40+0 oldum daha birsey yok
Asel61 Fatma0505 sancin 10 dakikaya düşene kadar gitmeyin suyun gelmemis nasılsa güzel bi dış al çünkü sıcak su rahatlatıyor bide açılmayı kolaylastircak
Merve_seda Fatma0505 canım suyun ya da kanaman olursa doktora git yonsa evde sancını Çek ilk doğum uzun sürüyor