tgba34 ben ilk hamileliğimde sizin gibiydim son ayım kabus gibi geçti resmen ama doğumum başladı çok zor bir normal doğum süreci geçti ama sıfır korku oldu ve oğlum doğmayınca sezeryane alındım hiç o anda korku olmuyor üstelik benim ameliyat korkum vardı ondan bile hiç korkmadım