Neslihangrbz Mrb ben 29+3 oldum yani doğuma az kaldı doğumda açılmam olmas için şimdi den neler yapmam lazım tavsiyesi olanlar benimlempahlasabilir mı acaba?
Sahrammm Neslihangrbz aslında daha çok var kuzum önce kafanı dağıt çok stres yapma 35den önce yapabileceğin pek bşy yok hurma ye merdiven in çık squat yapabilir ılık duşlar alabilirsin ama şu an çok erken 😇
ecembugra53 Neslihangrbz 35 ten sonra hurma yemeğe başla canım hareket et yürü boş bol kendini bırakma
muhendisanne1 Neslihangrbz 32. Haftadan irtibaren günde 1 ahududu yaprağını demle iç canım. Bol hareket bol su