Yasemin0728 canım ben klomen kullanarak hamile kaldım. Hamileliğimi öğrendiğimde bazı sebeplerden dolayı doktor değişikliğine gittim. Suan devam ettiğimiz doktorum 4+4te kese olusumumu ve ayrıca kistim oldugunu gördü, klomene bağlı oldugunu söyledi. Ben hastalarıma kullandırmıyorumda diyede ekledi hatta. Tabi her doktor farklı sürec izliyor bu benim deneyimim klomen ile ilgili🤷♀️ Rabbim gönlüne göre versin🌸