Byzalya bi hafta daha beklemede fayda var. Çünkü cok moral bozuyorlar yok kalp atışı yok yok kese yok oydu buydu bi hafta sonra gel diyolar gidiyosun görüyosun bir hafta üzüldüğünle kalıyosun şahsen bana öyle Oldu 7 haftalık tı kalp atışı duyulmadı iki gün sonra gel duyulmazsa kürtaj dediler çoookkk canımız sıkıldı tabi. Ama iki gün sonra gittik duyduk kuzum en iyisi bekle