Bende 37+2 yim benimde bu ara beyaz akintilarim gelmeye basladi azoncede koltukta otururken prensesim sag tarafima baya bi toplandi hatta ayaklari karnimdan cikcak gbiydi belime dogruydu dedim acaba dogumummu yaklasti gecen hafta doktorum yarin gelse bile sasirma hazirlikli ol herseye dedigi icin bi an panik oldum sonra ben ayaga kalktim duzeldi ama bi panik olmadim degil yanu 😁 bi yandanda acaip artik dogurmak istiyorum son gunler gecmiyor 🤦😁